Äntligen tbx ^^

aa XD
nemmen nu ska jag skriva lite här XD
O.o det där såg konstigt ut men men
NU ska jag berätta lite om i fredags först
Vi hade Nobellunch i skolan jätte gott ^^
sen efter skolan stack jag och mimmie och letade efter julklappar det var jätte kul^^
jag flummade ganska mycket XD men aja så är det XD
jag älskar verkligen att starta att flumma då pratar man först om nåt ingen fattar och sen ballar det ur XD
aja försöker lista ut vilka i min bekantskapskrets (omg vilket galet ord XD) som är vilka utav karaktärerna i VD (Vampire Diaries ) så här ser det ut hitills
Elena=Joel
Kathrine=Milla
Stefan=Hanna A
Bonnie=Jag
Caroline=siri
Pearl=Cornelia
John=Malin
Richard=Agnes
Isobel=Cecilia
Bonnies Farmor=Lina
Damon=Tore
Emeliy=Jolina
Rick=ebba F
tyler=kim
Jearmy=Ebba h
annabell=Nicole
Mason=Noah
Carol=Maria
Math=Jacob
Jenna=Mimmie
Lexi=Amanda
Lizz=Alice
Carlos=Sonja
Jimmy=Lisa D
Sarah=Filippa
åå orkar inte komma på fler XD
SHESHOP POCH och mm
JOCOMI POWER
2010-12-15 @ 20:04:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com