Julklapparna

Ja tänkte väll att jag skulle skriva en liten lista på vad jag har fått har dock inte firat klart julen ska fira lite på torsdag med min bror också ^^ men så länga
2 tröjor på den ena är svart och så står det let's join the circus på den. den andra är röd och så står det Trick or treat på den ^^ as fina ^^
Locktång (JIPPI) 
vinterridbyxor (Tack gode gud jag fryser så mycket detta var verkligen en hjälp i nöden) 
ridläger (omg vilken överraskning ska iväg på måndag) 
pjamas (fin tror jag väll) 
randig polo tröja :(( hatar polo) 
en rund påta (jippi min 3 påta :)) 
2 garn svart och rött 
brodar (tack gode gud) 
2 par benvärmare en par gröna och ett par röd svart randiga 
ett hårspänne en rutigrosett från kawaii shop 
badmintonväska 
en bok Ögat över månskäran 
armledsvärmare gröna matchar benvärmarna 
deodorant adidas (O.o mamma sa att hon trodde att jag var förtjust i adidas grejer OMG jag har lixom 1 adidas tröja O.o)
pyssellåda man gör egna mobilsmycken av bilder typ ^^
Ganska nöjd faktist men lite för lite eldrivna saker men aja Jätte nöjd endå ^^
2010-12-26 @ 23:11:11 bara flumm Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com