läste precis :'( om min favorit film när jag var liten

Filmen heter The land before time (landet för länge sedan)
och handlar om en dinosaurie vars föreldrar dör
och han (lillefot) måste hitta vägen till den gröna dalen
i filmen har min favorit karaktär alltid varit kvacki
och nu läste jag om den barnskådespelaren som hade gjort rösten i orginalfilmen och det vissade sig att hon blev mördad strax innan filmen gavs ut
av sin pappa och jag tycker bara att det är så hemskt !
hon blev 10 år gammal
R.I.P Judith Barsi
2010-12-23 @ 15:18:19 bara flumm Permalink


Kommentarer
Postat av: millut

älskar dig lillefot!

millut <3 lillefot

2010-12-23 @ 23:47:44
Postat av: anonym

R.I.P

judith barsi!

2010-12-23 @ 23:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com