Min åsikt hehe om nån bryr sig ^^

Om jag ska säga vilken utav mina kompisar som har den mest intressanta bloggen så måste jag säga att det är mimmie hon är verkligen duktig på att skriva ofta och bra och roligt XD
inte för att jag är duktig på att följa nåns blogg men kollar allas i kalassens minst en gång i veckan DX
men aja jag skriver typ bara när jag kommer på nåt att skriva om och vad jag än skriver om så vägrar nån att komentera :'(
nemmen XD dom berättar för mig i skolan,på facebook eller msn istället :(
nemmen vill att flera komentera XD gillar det ^^
2010-12-06 @ 00:58:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: filippa :p

fin blogg ;)

2010-12-11 @ 19:01:10
Postat av: mimmie <3

Nämen vad kul att du tycker det :D

2010-12-16 @ 18:10:47
URL: http://bbaramimmiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com