Nu är jag verkligen ledsen...

Jag är ledsen och jag vet att många frågar vad det är men jag kan bara säga att det är mycket...
jag har aldrig haft någon jag riktigt har kunnat lita på
jag har försökt många gånger att lita på någon det verkar som om allt löser sig då
men i alla fall jag har berättat hur jag mår för någon har dom såklart inte kunnat hålla tyst
och bara några dagar eter så vet alla det ...
Det är en anledning att jag har vant mig vid att inte lita på någon...
jag vet att jag kan lita på vissa men jag vågar inte göra det
jag är väldigt feg och det vet jag men det verkar som vissa tror att man är modig bara för att man skämmer ut sig dagarna i enda...
jag vill bara säga
Man är modig när man möter sin rädsla och gör det man absolut inte vågar!
aldrig annars enligt mig
nu vet ni i allafall varför jag inte berättar om det
och snälla säg inte att ni tycker synd om mig det är jag själv som har valt att hacka upp mig på det och ni har ingen anledning som hälst att sörja över mig det finns ju roligare saker!
2010-12-17 @ 20:30:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com