...

Det finns alltid lite ärlighet bakom ”jag skojar bara”. Lite kunskap bakom ”jag vet inte”. Lite känslor bakom ”jag bryr mig inte” och lite smärta bakom ”det är lugnt”.
Sorg är en del av kärleken.Glädje är också en del av kärleken.Men hat, passar bara inte in !
Den kärlek som har uppstått plötsligt tar den längsta tiden att bota
Det är omöjligt att vara förälskad och klok på samma gång
Kärlek utan genkärlek är som en viktig fråga utan svar
Kärlek är som mässling, ju senare i livet den kommer, dess värre
Kärleken är som en duva, håller man den för hårt kvävs den, håller man den för löst flyger den bort
Kärleken är som en trafikolycka. Man blir påkörd och blir liggande. Antingen överlever man eller också överlever man inte
Kärleken är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg. Det är livet.
Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns...
2010-12-18 @ 17:56:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com