synpunkter ... tydligen lyssnar jag

Aja haha rubriken var ju lite speciel.... men aja
hade tänkt att skriva lite mer nu efter som vissa ( du vet vem du är O.o) har tjatat på mig XD
aja
Idag så har jag... okej beskriver hela min dag för att jag vet inte aja...
när jag vaknade och skulle äta frukost så hade vi äntligen fixat tillbaka det gammal smöret vi hade innan mammas fest och det var TUR jag blev faktist sur på det nya smöret det var så äkligt att jag typ inte har ätit mellanmål ... på ett tag
aja sen gick jag till spårvagnen ... gick och gick jag sprang men men
jag hade inte behövt det eftersom jag har ställt min klocka 10 minuter före för att inte missa spårvagnen DX
aja jag är ganska seg på morgonen ... jag  kom i god tid till spårvagnen som tur va endå ^^
Tore var inte på av nån anledning har han inte åkt spårvagn på ett tag...
aja Mimmie (mishop) gick iallafall på hon var stelfrusen .
jag typ satt och skrattade åt mina sms när hon kom DX
när Joel frågade min om jag hade comviq så skulle jag skriva aa men min telefon gjorde om det till bä så det fick bli så
dom som känner mig från min gammla skola vet ju att jag är väldigt beroende av det ordet XD
och nu visste ni som inte kände mig innan det också :D
aja Amanda gick typ som vanligt inte häller på :'(
aja Joel hade klippt sig
eftersom han inte la ut nån bild så föreställde jag mig honom i millas frissa XD haha sån e jag
aja (ett ord som är väldigt vanligt verkar det som O.o) han hade inte Millas frissa :'( aja orkar inte förklar hur det såg ut så haha nu får ni som inte har sett hans frissa föreställa er nåt random
ja sen gick jag av vid järntorget... gick till skolan.... hade No JIPPI DX inte men aja det är roligare för mig än för alla andra iallafall ^^
sen var det språk ^^ ÄLSKAR FRANSKA fast jag skulle vilja ha ITALENSKA !! men jämfört med spanska med rasmus är franska ett paradis !!
vi ska tydligen spela nåt sällskaps spel ^^
aja sen var det bamba det var jullunch ^^
och sen så hade vi engelska som jag inte har nån komentar till
och sen SVENSKA :D as skoj :D jag skriver en helt random berättelse om Hans och Greta XD och om 3 kaniner som heter Rolf,Göran och Bengt
okej älskar att flumma på svenskan haha skulle hjälpa malin men det gick inte så bra... jag försökte bara flumma sönder hennes skräck berättelse aja nog om det...
skulle egentligen följa med Mimmi (mishop) och Johanna (bäzzzzzzzzzzzzzzztiz) och filippa (bäää) ebba (jesus) mm till stan men kände att jag behövde plugga lite O.o
så jag tänkte att jag endå ta sällskap med Joel och Tore ( jag vet dock inte om jag var så smart men men )
så här gick det till först stog dom och pratade i evighet med Love och olle tror jag att det var O.o ...
aja sen kom dom på att Tore ville åka buss och då fick vi springa ner för isbacken ner från skolan :s
vi kom i tid till bussen som tur var vi åkte till stället vi skulle byta till express buss på och vilken tur vi hade tiderna var ändrade DX så vi fick typ vänta 15 minuter...
aja det var väll skoj också
sen gick buss resan på ett kick och när vi var framme skulle Tore och delvis Joel tjata om banvallen :'(
det är en kulle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och inget annat
men aja eftersom jag är så långsynt ska jag söka på internet och kolla om jag hittar nåt XD
aja sen övade jag på mina läxor ringde ett 20 talgånger till milla utan resultat fick mejl av Cornelia att jag skulle ringa milla och det blev samma resultat...
Nu sitter jag här och väntar tills imorron när jag för hoppnings vis skrämmer skiten ur hanna om Conny och milla är på sitt roliga humör ^^
tyvärr lyckades Joel få veta det i för tid så... Inte ba :'(
aja han har lovat att låtsas att han inte vet att dom kommer duktig pöjk
aja nu har jag nog skrivit max man kan skriva på en blogg XD
och mer blir det räkna med det ^^
Just nu lyssnar jag på :Ignorance - Paramore ^^
2010-12-15 @ 20:40:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com