1.2.3.mm :D

okej då berättar jag löite mer om det jag skrev i fredags !
1. det där med mobilen ^^ fick en nokia mobil den är ganska bra men jag har den bara tillfälligt för jag ska få nån bättre i julklapp men jag är endå ganska nöjd över denna mobilen ^^
2. harry potter :D den var as bra det var nog den bästa harry potter filmen som har gjorts
enligt mig ^^
haha köpte för mycket godis och popcorn kände jag :s
tur att 21 (cirka) andra från min klass också var där och kunde äta upp det XD
3. privatlektionen med solis tog verkligen kål på mig jag vet att vissa tror att man inte gör nånting alls när man rider
DOM HAR VERKLIGEN FEL!!!!
haha det var jätte jobbigt det finns typ alltid 100000 saker att tänka på när man har privatlektion
sitta,gallopera,volta,trava,skänkla,konsentrera sig,vara betämd,ha kontackt med hästen mm...
det är ganska jobbigt när man inte hinner tänka i galoppen DX
aja
igår fyllde min mamma år hela familjen var först på resturang sen gick mamma och pappa på en musikal
och eftersom det inte fanns biljetter kvar åkte jag och min bror hem till oss.
På lördag ska vi ha fest och då ska jag sjunga och spela trumpet hade jag tänkt ^^
låten jag ska sjunga blir så klart...
"she's the one" mammas favorit artist är robbie williams
haha hade en lista på spotify förut som jag spammade med hans låtar och den blev ganska lång... :O
haha detta blev ett ganska långt inlägg men det är väll för att jag inte har nåt att göra har studiedag idag jag skulle vara med Milla men hon blev magsjuk :s
har varit det en gång men jag kan väll säga att det var mitt egna fel XD haha
men om en stund har jag trumpet och scouter och då får jag nåt att göra ^^
tilldess så får jag väll spela lite trumpet,gitarr och piano :)
och blogga lite XD....
2010-11-24 @ 12:25:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com