haha så här ser du att man har tråkigt...

jag ska skriva upp alla i min klass och skriva nåt om dom ...
det blir väll mer på dom jag är med mest men men  jag ska försöka skriva nåt om alla
Hanna A Milla och cornelia beundrar dig starkt XD
Lina Haha ... jag känner inte dig . nemmen haha flumm ^^
Agnes väldigt snäll
Noah *upp spärrade ögon* XD nemmen du är snäll ^^
Malin snäll och du hjälper mig att hålla mig på jord niån i många tillfällen ^^
Cecilia haha rolig är du du är väldigt bra på att flumma ^^
Johanna Bäzztizzzz nemmen <3 du är skit snäll ^^ och väldigt perfekt enligt mig ^^
Kim flummig ^^ och väldigt shysst nummer 2 på millasfanlista
Nils haha XD nemmen du är snäll och du är BÄST på piano
Philip bra på matte !
Wilhelm snäll ^^
Hanna S dragon fables största fan XD nemmen du ritar helt fantastiskt !
Ebba F haha helt underbart hår har du älgen ^^
Jacob du är rolig ^^ och shysst !
Maria underbar röst har du och du är väldigt kreativ !
Tore haha det enda jag kan säga är Halo Reach nemmen du är shysst ^^
Ebba H super duper snäll :)
Elin du är väldigt posetiv !
Tyra Väldigt charmig ^^
Filippa haha du är jätte rolig bää
Siri humm vet inte riktigt vad jag ska skriva :S ne men du är super duper mega super duper mega snbäll,shysst och en hel del andra posetiva saker ! du är super bra på att peppa och du finns alltid där för en <3
Joel pratglad och envis du vill alltid att din åsikt ska bli hörd !och snäll får vi inte glömma ;)
Nicole du är jätte cool så du vet ^^ jätte shysst också ^^
Amanda rolig att vara med ^^
Mimmie haha du är jätte shysst och söt ^^
Anders snäll och omtänksam ^^
Kåre snäll ^^
sådär ja DX haha nästa gång får jag väll ta sånna som inte går i klassen !
2010-11-24 @ 21:51:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com