:S Jag fattar inte ??

jag är antagligen efterbliven men varför ska allt vara så svårt ??
varför kan inte alla bara vara glada ??
kan man inte dela upp allt så det blir bra ?
fan känner verkligen att jag måste skryta för att vara någon att om man inte är bäst på nånting så är man ingen ...
det är en jobbig känsla
ofta känner jag likt alla andra och dom tror  att dom är ensamma hah dom har fel !! bara att jag är såpass feg att jag inte vågar erkänna
när jag säger att jag är feg har många väldigt svårt att tro på det men att vara modig är att göra det man själv är rädd för och inte det kompisen är rädd för alla är ju rädda för nåt !
inte konstigt att jag är kär i min förebild !
du vet vem du är och jag vill bara säga !!
du orkar plugga
du har äkta vänner
alla gillar dig
du är grym på allt du försöker med
du har en grym musiksmak
du är rolig
din åsikt är helt rätt
du är smart
hah jag måste låta idiotisk som skriver detta alla har ju olika åsikter men detta är vad jag tycker om dig
hah tror inte att mitt liv kommer bli bättre alla dör bara tiden går för snabbt
men aja om du ser mig kommer det gå från nivå 30 till 110 av 110 ;)
<3
2010-11-29 @ 17:34:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com