tillbax !! ^^

Jaopp
Idag började vi med mini musikalerna i skolan jag ska spela fjortis XD
och kanske lesbisk fjortis XD
temat är motsattser så i såfall blir min kärlek musikalens emo och om jag säger att Milla beundrar henne väldigt mycket så vet nog alla att jag pratar om Hanna A ^^
andra roller är väll att Joel och Nils ska vara PJs och att Maria och Siri ska vara fjortisar och jag är inte säker på om Elin skulle vara fjortis eller lärare!
men det ska bli skoj ! ^^
jag och Jolina (en från paralell klassen)satt ensama i bamba idag och flummade XD as skoj Jolina är BÄST !!!
XD jag tror att det blev ett litet missförståd jag sa kom ensam O.o och skojade och endå så satt vi ensama XD
aja det gjorde inget ^^
haha jag har kommit på att jag är ganska seg på att skriva jag skriver långt ifrån varje dag aja ^^
Just nu lyssnar jag på:Muse-Muscle Museum
2010-11-16 @ 17:00:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com