ToDaY

Jag trodde att jag skulle bara ta det lungt idag eftersom det var studiedag
egentligen så skulle jag gå till hagen för att träffa Milla och conny men Milla var sjuk så jag tyckete inte att det var någon ide !
Men eftersom Cornelia spammade min mobiltelefon med Kom till hagen sms så gick jag dit endå !
Det var som vanligt enligt mig
Alla trodde att jag hade färgat håret av någon Random anledning
alla frågade mig om hur det var på den nya skolan och om jag trivdes där
och vilken skola jag hade börjat på O.o
och vem som gick i min klass och inte :O
min gammla lärare blev jätte glad för att jag kom !
aja sen hade jag tänkt att gå till Jolina och lämna mössan bara men så ville Cornelia följ med mig hem och se mitt nya badrum så då gick vi hem till mig
vi tittade först på badrummet sen gick vi för att flumma på skype XD
Sen så ringde Jolina så vi gick till henne och jag var tvugen att sticka till trumpeten som lyckligt nog ligger jätte nära Jolina.
haha min outfit var inte så väder anpassad jag hade ingen jacka och gick i snöblåst
haha hae Jolinas mysiga mössa på mig som jag fick ta hem igen :D haha jag har kidnappat den nu ^^
Men en gick jag tillbaka till Jolina och Cornelia och dom hade precis bakat klart en chokladkaka mums ^^
sen så satt vi inne på gsm,fb och skype ^^
sen satte vi oss framför tvn och tittade på americas funnyest home videos typ XD
medans jag spelade gitarr ^^
sen så var jag tvungen att sticka till scouterna haha och jag hade sett fel jag trodde att det började 18.30 men då var ingen där så jag åkte hem igen
när jag kom hem tittade jag på en lapp på kylskåpet och såg att det började 19.00 och klockan var just då 19.00
haha så jag fick skynda mig dit igen!
aja nu sitter jag här och ska sova men i morron skriver jag förhoppningsvis mer ^^

Just nu lyssnar jag på: I have a dream-ABBA
2010-11-24 @ 23:39:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com