hehe...

Alltså jag skulle ha skrivit igår men nu blev det inte så..
Iallafall vi gjorde knoppar i mannarna på ridningen.
Jag hade den underbara solis (soul chatcher).
Jag var ensam på det övre stallet med honom riktigt mysigt det kändes som om jag hade en egen häst  <3
Sen gick jag till 421 och köpte en svart addidas tröja den hade kostat 800 kr men köpte den för 400 kr . Har önskat mig en sån länge så jag var glad att jag fick en :D.
Sen senare på kvällen ringde jag milla åå jäklar det blev nog det längsta telefonsamtalet jag någonsin har pratat xD 41 min XD
Aja vi behövde verkligen prata det var så himmla längesedan jag träffade Milla. hon gick  i min gammla klass <3.Men hon är den gulligaste tjejen på jorden.
Haha vi tittade typ på samma youtube klipp samtidigt lite onödigt då men endå <3
vi tittade bland annat på detta
http://www.youtube.com/watch?v=VuYw6o3_Mk0
http://www.youtube.com/watch?v=yVQj3BKh9XU&feature=related
XD haha
Idag har jag bara varit och sjungit i kyrkan och fått socker kick men snart ska min pappa lära mig lite piano,muspel och gitarr och sen ska vi åka och köpa hårfärgnings grej XD
2010-10-24 @ 14:07:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com