Hej detta är min första blogg ^^

Välkommen till min blogg XD.
Aja eftersom nästan alla jag känner har en blogg så tänkte jag att det var min tur att skapa en idag ^^.
Haha aja när jag kom till skolan idag vissade det sig att det var den internationela kramdagen ^^
så det blev endel kramar på morronen ^^.
Sen var det dags att se på när 9orna i min skola som hade gjort någonsorts slagerfestival ^^
haha min favorit låt hette bus eller godis ^^ as bra låt ^^.
Efter det va det dags att sluta,vi slutade vid 11 tiden jag valde att skippa bamba och gå hem istället efter som att jag inte såg någonting i att sitta och vänta i en timme på lite mat. det var att jätte skönt att åka hem så tidigt eftersom när man kommer hem är allt stilla runt omkring .Haha råkade skrämma mina kaniner när jag kom hem dom har tydligen bestämda tider som jag brukar komma hem på XD.
Till lunch blev det tillsist köttbullemacka mumsigt och enkelt ^^,
När jag endå tänker på köttbullar fanns det en låt på slagerfestivalen som hette jag älskar köttbullar ^^.
Du kanske undrar över mitt blogg namn jo det är en blandning mellan mitt namn och mina kaniners
Mina kaniner är dom gulligaste på jorden så att du vet ;)
Dom heter Axel och maja och är cirka 2 år gammla.
Dom har den mjukaste kaninpälsen som finns det är säkert för att jag diggar dom så mycket XD.
Maja är den ljusa kaninen som har en något märklig haka men man ska aldrig dömma någon efter deras haka... Men jag kan tyvärr inte säga att det gäller i detta fallet,Maja kan vara en liten söt häxa ibland,hon är den första kaninen som någonsin har pratat så mycket med mig XD.Men tyvärr pratar hon som ett lejon och attackerar ganska ofta också.Men jag älskar henne endå av någon anledning <3.
Axel är den mörkbruna som ni säkert har förståt han är ganska lat man skulle kunna säga att han är Majas motsats det är säkert därför dom älskar varann så mycket.Axel har lärt maja allt hon kan han är lite ond XD nemmen man ser inte det så mycket på honom men han är riktigt bra på att utnytja folk till sin egen vinning XD om man säger så...
Men det är hemligt XD
Aja en gång när jag var på hopptävling med honom så hoppade han ine ett enda hinner och när tävlingen var slut så hoppade han alla hinner felfritt
(OND O.o)
mina söta kaniner <3
haha där fick jag lite att skriva om axel och maja är så busiga så när man har dom har man ständigt nåt att skriva om ;).
Men nu känner jag att det blev lite för mycket så vi ses nästa gång du läser ;).
Åå just det du får gissa mitt namn XD.
2010-10-15 @ 21:30:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com