Längesedan

Ja det var ju ett tagsedan som jag skrev men det är bara för att jag har haft SO prov och engelska prov att plugga till ;)
men jag tror inte att det har hänt något specielt som jag har missat
Idag på engelska lektionen hade jag,Jacob,Noah och Lina ganska skoj XD
vi tittade på Cecilia,Noah och linas gammla skolfoton haha ni var jätte söta <3
sen så tog jag fram min Xbox trä 60 mini dubbel combo XD och en korsords tidning ( ni kan förstå att jag hade lite tråkigt), Jag tog också fram 2 törspennor och började måla på naglarnar så just nu har jag blåa naglar XD.
sen så tog vi foton med Noah och linas kameror haha medans dom försökte likna Fjortisar så blev jag mest lik någon sort person som bad till en gud så det blev jag som (för det mesta) gjorde bilderna skojiga XD.
Aja där fick ni en liten inblick om vad som hände idag
i morron är det ridning hoppas att jag får rida Toto :D
bild på Xbox trä 60 mini dubbel combo
haha en rolig sak
bild på mina naglar
mina blåa naglar
2010-10-22 @ 19:31:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com