Det går neråt men fortfarande ok !

Idag hade jag en ganska bra dag...
inte jätte men sådär
på morgonen så färgade jag håret med min älskade hårspray <3
sedan gick jag till spårvagnen
Det var inte så skoj på spårvagnen på morronen minns inte varför men jag minns att jag inte gillade stämningen på morgonen :(
Sedan under dagen så tyckte jag att jag bara förstörde för mig själv
jag kände mig som en skolkare eller nåt på franskan eftersom jag inte har gått lika länge som alla andra och bokstavligt talat är jag  kass !!
Förlåt alla som hatar när jag säer till mig själv att jag e kass på nåt men jag kan inte ljuga :(!
under hela dagen kände jag mig bara som ett stortskämt
men under svenskan var det helt okej :)
Jag gick till kawaii efter skolan och köpte rubikskub halsbandet
ÄNTLIGEN !!
sedan åkte jag hem
och gick på trumpeten efter ett tags stressande
när jag var klar så åkte jag till fotbollsplanen där jag skulle träffa Josefin ö,Josefin n och Lovisa.
vi gick hem tilll mig gullade lite med mina kaniner sedan satt vi och spelade gitarr och lyssnade på musik. Sedan åt vi pizza . sedan fick vi stressa till scouterna igen.
Där skulle vi sitta i skogen och ha en station för miniorerna
det blev klart alldelles för snabbt
vi han inte äta upp våra kakor och vårt godis :(
men aja
nu har jag drukit jordgubbsaft som får mig att tänka på sommaren och svenska lektioner
och ska äntligen sova :)
Imorron kommer jag ha Otursdag e jag säker på så bli inte överraskade om jag e ledsen :(

jag tror att det var allt
2011-03-09 @ 23:02:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com