goddagens :)

Idag ska jag tydligen blogga :D
jag borde nästan uppdatera min VD lista ^^
men det får jag göra sen ...
men nog om det !
Idag har jag varit ute... HELA DAN TYP...
hehe
jag var tvungen att lämna ut lappar om skolansloppis :(
och eftersom pappa har 100 000 lappar som han inte hade lämnat ut en så ....
jag fick såklart göra det :(
jag gick i 5 timmar men jag har fortfarande 50 lappar kvar som jag måste gå med i morron :O
men det är ju bra att nästan alla är borta
även om jag måste ärkänna att jag råkade lägga 2 lappar i vissa brevlådor XD
men jag tappade bort mig upp i bergen helt tjotahejti så jag hittade ett litet område jag inte trodde att jag hade vart i men det hade jag tydligen så jag la 2 gånger i vissa brevlådor hehe
Tidigare idag har jag till bringat dan hos kaninerna
dom är så kräsna jag sopade inne hos dom och då satte dom sig på en stol och tittade ner på mig :(
ibland tror jag faktist att dom kan göra det själva men  tycker att det är lika bra att utnytja mig.
Iallafall nu är jag 100 kronor rikare efter denna dagen :) !
och jag gör gärna om det !
fast kanske för lite högre lön ^^
det var roligt för jag gick förbi min kompis cornelias hus så jag spionera lite på henne XD
men jag hann inte säga hej :(
aja men nu tycker jag att ni ska titta in på joelsblogg för han har börjat blogga igen :) !!
HELU
2011-03-06 @ 19:15:42 bara flumm Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com