HELUHELUHELUHELU :D

mohahaha idag har jag drogat ordet HELU XD

som vanligt men endå

eftersom jag ska titta p
å VAMPIRE DIARIES idag så jag ska inte skriva så mycket :D

men jag ska ber
ätta det roligast med min dag :D

1. Jag har lyssnat p
å massor av musik :D
egentligen
är jag inte så mycket för radio musik men detta är min topp 3 på det som går på radio just nu (rix fm)

1.fr
ån och med du - oscar lindros

2. Popular- eric saade

3.born this way - lady gaga


för övrigt gillar jag P!NK men ingen av hennes låtar har riktigt satt sig på hrnan

2. en l
åt som värkligen har satt sig på hrnan är caramelldansen DX
alla i min klass g
år och sjunger på den nu
men dom flesta g
ör det för att den har satt sig på hrnan eller för att dom vill störa alla andra eller ... för att dom gillar den

3. jag har l
ängtat efter badmintonen hela veckan
jag vet egentligen inte varf
ör men jag tror att det är för att Jag saknar Cornelia eller Jolina XD

:)

4. det allra sista jag ska berätta om är.... om i morse på spårvagnen
d
å var vi ovanligt nog 9 :o
och alla pratade om de olika h
årfärgerna Joel hade haft
Jolina hade misf
örstått vilka hårfärger Joel hade haft så vi diskuterade det
men pl
ötsligt kommer det fram en kvinna till oss och säger : Sluta mobbas nu och prata om nåt roligt isllet !!
and I was like O.o (quiet)
and my friends was like O.O (quiet)
and she was like O.@ (mohahaha)
hehe ne jag ska sluta med det där men det var ungefär så XD

men nu m
åste jag tyvärr gå fast
you gonna be like :’’’’<

mohahah XD

2011-03-11 @ 22:24:07 bara flumm Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com