jag fortsätter :D

Helu
idag har det varit en ganska lugn dag :)
vi hade 2 gympa lektioner :)
jag har nästan börjat tro att dom mistar oss för basketklass när vi har så mycket gympa
men det är väll för det mesta skoj :)
På första gympalektionen hade vi hjärt och lung räddning
dockorna man använde var JÄTTE läskiga !!
jag blev skit rädd när jag öppnade lådan
jag vet inte varför riktigt men de såg läskiga ut !
På andra gympalektionen hade vi doro doro doro doro dudu :O
Martin :'''O
Men det var bättre än jag trodde :]
vi gjorde lite olika grejer men jag orkar inte förklara för då kommer detta blogg inlägg ta flera år att läsa XD
Vi slapp matten sista lektionen också  :)
det är på sätt och vis bra när kristina och dom andra musiklärarna fiflar med intagningsproven :)
När jag väll skaulle hem så skyndade jag mig för en gångsskull (även om vi slutade vid ett tiden)
jag hade tänkt att gå till Kawaii shop men jag kom på att det var stängt så  jag får fixa ett rubikskub halsband som  finns där i morron :)
Men Iallafall !!
När jag kom fram till hagen valde jag att inte gå av :O
jag hade egentligen tänkt att överraska milla och cornelia när dom slutade men jag orkade inte
istället åkte jag till käringberget och la överblivna lappar från igår i brevlådorna
det tog inte så lång tid
Men efter det skulle jag försöka sätta upp blålappar, men jag hittade inga anslagstavlor att sätta dom på så jag omkring jätte länge och letade. Men tillslut hittade jag en anslagstavla.
och jag tyckte att det fick räcka så  jag stack hem :)
när jag väll var utanför dörren vem  ringde då ... JO CORNELIA :D
då blev jag jätte glad :)
vi bestämde att hon skulle komma direkt :D
jag hade tydligen fått MASOR med post , så brevlådan var öppen ,för att det var så mycket post DX.
Tillslut kom cornelia jippi :D
och vi typ läste post DX
och åt
sedan kom jolina :D
eftersom Jolina inte visste att Cornelia var här så gömde jag henne snabbt !
och trotts att vi har as bigga fönster så jolina henne inte XD
och när jolina kom ...
sa jag :ehm hehe haha min hehe storebror är här idag om du undrar vad det e som låter hrm hehe
Jolina:okej
Cornelia :hej (med tillgjord röst)
jolina blev inte ens mistänksam XD (tror jag )
Men iallafall så såg hon cornelia när hon gick in i köket desutom så  hade jag glömt att duka av för henne DX
jaja
sedan hände inte så mycket
men tillsist åt vi och gick till Badmintonen :)
och cornelia bestämde sig tydligen för att börja :)
det är faktist ganska bra för jag träffar inte conny så mycket så att det är skönt att ha en bestämd tid man vet att man kommer ses på :)
Efter badmintonen var det dags att gå hem och  jag gick för att kolla lappen jag satt upp...
Resultat : En nedriven lapp hängandes i ett hörn men en lapp borta!
Mina teorier om vad som skulle ha hänt:
1. någon klumpig pensionär drog ner hela lappen när h*n skulle ta en lapp
2. några ungdomar drogner det för att dom hade tråkigt
3. någon som vill att dens loppmarknad ska ha flerkunder drog ner lappen XD
hehe

Aja nu e jag klar Jag hoppas att jag inte har tråkat ut er alldeles för mycket :)
och om ni tycker att jag ska skriva mindre ,eller renskriva ,skriva mer punkter eller något annat som skulle göra det lättare att läsa komentera gärna :D

2011-03-07 @ 21:03:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mimmieeeeee

jag älskar att gå in på din blogg :] Man får alltid så mycket text att läsa. Fortsätt skriva långa inlägg! :D

2011-03-10 @ 15:53:32
URL: http://bbaramimmiees.blogg.se/
Postat av: O.o Cooler then you

wow skoj att du tycker det :D

2011-03-11 @ 21:26:40
URL: http://ajxoeslemfaijnae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com