Min återligen fantastiska dag :)

egentligen brukar jag inte vara så glad varje dag jag ser ut som ett enda stort smile men vad gör man inte för att se glad ut ):)
men idag och igår har jag faktist varit glad naturligt :)
Jag har idag inte gjort så mycket typ ...
Gått upp för tidigt
åkt ensam på en spårvagn
haft världens bästa svenska lektion
Fått höra om Fettisdagen och Kvinnodagen hela dan
valde att åka spårvagn med mina kompisar istället för att gå till kawaii shop
blivit skrämd av conny när hon smög sig hem till mig
missat kören
Bakat
och lite till
men nu ska jag sova
Imorron ska jag vara med Lovisa och josefin n och kanske Josefin ö :D
jiipii då blir det pizza och kakor sedan ska vi sitta i skogen och tvinga barn att lyssna på musik XD

världens bästa förklaring jag vet men jag måste gå och lägga mig nu så att jag orkar upp imorron :D

Natti natti
2011-03-08 @ 22:40:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com