nu blir det så här

Helu
eftersom min dator inte just nu kan använda å,ä och ö . så kan jag inte skriva !!
och varför skrev jag dom nyss ??
jo jag kopierade ;)
man känner ju sig som en idiot om man skriver så här...
hej jag heter josefine och ar 13 ar
eller
hej vad gor du nu do ?

tex

så jag kommer bara skriva om jag kommer på nåt viktigt !!


eller citat :D

dagens citat (eller citat och citat men endå)

Den stora faran med tuggummi i skolan är inte att bli upptäckt utav läraren utan att bli upptäckt av dina vänner !!

haha så sant :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jag ska passa på att tacka Filippa för hon e en underbar vän !!

sedan ska jag också tipsa om några kompisars bokblogg !!

www.boksystrar.blogg.se

tryck på namnet och kom dit :D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

då ses vi snart :D !!

2011-03-23 @ 17:47:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com