Vampire diaries

Min lista på vem som är vem i Vampire diaries XD
jag tror att jag har översatt alla karaktärerna
men om jag har glömt någon för du gärna säga till ^^
Elena=Joel
Kathrine=Milla
Stefan=Hanna A
Bonnie=Jag
Caroline=siri
Pearl=Cornelia
John=Malin
Richard=Agnes
Isobel=Cecilia
Bonnies Farmor=Lina
Damon=Tore
Emeliy=Jolina
Rick=ebba F
tyler=kim
Jearmy=Ebba h
annabell=Nicole
Mason=Noah
Carol=Maria
Math=Jacob
Jenna=Mimmie
Lexi=Amanda
Lizz=Alice
Carlos=Sonja
Jimmy=Lisa D
Klaus=tyra
Rose=Johanna
Carolines mamma= Hanna s
Trevor=Elin
Elijah=Tella
Luka=Andrea
Slater=sonja
Dr Jonas Martin= Rannhvi
Sarah=Filippa
Jules= Tuva
:D
2011-03-06 @ 20:20:00 bara flumm Permalink


Kommentarer
Postat av: mimmie

aha just det :)

Du är så snäll som följer min blogg fastän ingen annan gör det x3

2011-03-06 @ 20:39:10
URL: http://bbaramimmiees.blogg.se/
Postat av: Thihi DX

men det är ju jätte många som följer din blogg väll :o ?!

2011-03-07 @ 20:22:21
URL: http://ajxoeslemfaijnae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com