häj

nu sitter jag har och bara myser :)
egentligen borde jag göra lite läxor och leta efter lite grejer men orkar typ inte
dessutom borde jag köpa lite L-godis men jag vet inte om jag orkar det ... ehehe
det kommer antagligen bara komma en tant och döda mig eller nåt sånt creepy som brukar hända mig :S

funderar faktiskt på att baka eller att rita lite :D
hehe
Men på bokmässan igår köpte jag en lite choklad-bakbok som verkar ha många bra recept ;) :D
Me jag vill rita :0
emh hihi ...
aja vi får se om ni får nån  uppdatering senare ;)
(ofta jag kan göra ett sånt här kort blogg inlägg ? Övning ger färdighet ^^)
2011-09-24 @ 14:52:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com