Hejsan svejsan

denna dagen har vart GALEN !!
jag vart tvungen att ha en mustach efter som jag hade en facebookstatus som lite väll många människor gillade ...
aja det bidde en lite liten bild men ni ser allt nu behöver se en nörd med mustach xD
men aja jag åkte spårvagn med den och överlvde 2 lektioner innan jag tog bort det ...
alla typ stirra på mig xD
sedan hade jag massa skola blablablabla OCH SEDAN !!
trodde jag att jag skulle hem och plluggililugga men jag följde visst med filippa hem och va med henne en stund och sedan kom Ebba och så var vi med ebba en stund och sedan gick jag och ebba XD
jeeh och det var nog lagom komplicerat förklarat ...
men det slutade med att hela min väska är full med godis ...
men när jag skulle hem från ebba iallafall satt jag på 9ans spårvagn och läste boken "Jag saknar dig, jag saknar dig" så jag glömde att  gå av vid ändhållplatsen hehe fick lite chock när spårvagns chaffören kom ut från hytten xD och jag upptäckte att jag var ensam på vagnen ... sedan missade jag precis vagnen jag skulle ta hem Dx

Och nu har jag pluggat lite matte
för imorron är det matte prov ... önska mig lycka till ;)
2011-09-20 @ 23:27:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com