hihi emh ah ...

Nu känner jag mig så cool att jag ennu en gång ska *försöka* böja blogg igen ... HOPPAS JAG LYCKAS xD
aja
Idag har jag inte gjort så mycket alls :o
ebba das F hade sovit över hos mig men hon åkte ganska tidigt eftersom hon hade fotbolls match :o
det är det endå som kan få mig att hata fotboll säger vi ... eller tja vi kan väll hoppas det i allafall.
Nu väntar jag på att jag och pappa ska åka till farmor och äta middag :D
Farmor gör typ asgod mat !! och jag äter väldigt mycket när jag e där men jag blir lite stollig när jag inte följer mina vanliga vanor så det e bra att jag inte äter farmors mat hela tiden XD
emh ah känner mig som värsta tönten men det får ni leva med ! mohahahaha
aja kanske skriver mer när jag kommer till farmor hon har ju en av dom bästa stationära datorerna jag någonsin träffat <3 xD
2011-09-18 @ 16:51:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com