Morgonmys eller nåt...

Aja jag ska snart till skolan och har det lite mysigt innan iallafall :3
eftersom det är morgon har jag inte så mycket att uppdatera med iallafall ...
Jag spelade minecraft igår på farmors dator <3
brukar göra det hemma ibland också men min mini-dator är så seg att jag emh avlider Dx
men farmors dator e braa :D
lol
men jaja...
JAG HAR HITTAT EN GREJ !!
ah ... en ny favorit låt :D
Limp Bizkit – Loser
sjukt fiin xD
aja vet att man typ får mer läsare om man har massa bilder och sån skit ... men min mobil e lite sämst på att ta bilder ... säger vi ...
men aja ska försöka iallafall :) <3
även om resultatet kommer förgöra er xD </3
aja nu måste jag typ sticka ... säger vi ...
2011-09-19 @ 08:17:48 bara flumm Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com