Tjabba !!

åh gud jag vet inte vad det e med mig men alla hatar typ mig ... (liten bit ironi antar jag ...)
men när jag ska säga tjabba kopplas det till Tjenare (ett ord jag absolut inte gillar ... får skumma rysningar av det ...) och när jag kommer på mig att börjar säga det blir det istället Tjeeh ... JEEEH !!
aja hoppas jag tillfrisknar Dx ?
och dessutom har alla börjat peta mig på näsan igen .... JAG SOM TRODDE ATT ALLA HADE SLUTAT ?
aja (men herre gud vilket lagg jag fick på det ordet nu då) men det är min STÖRSTA VÄRSTA FOBI !!
alltså om du vill veta hur det känns be nån att ta sitt finger och hålla på din näsa i 5 minuter ...
även om nån nuddar mig 1 halv sekund känns det som om det varar i 5 minuter ... INTE KUL !!
och bara för att jag försöker undvika det så tycker alla att det är en utmanning man måste vinna ...
JAG HAR NUDDAT JOSEFINES NÄSA HAHA ÄGDA SMÅ MYROR FÖR DET HAR INTE NI Dx
aja gud vad jag lyckades med att ta bilder dårå ... hittar inte ens min mobil så nu ska jag ha en liten skatt jakt där priset är en mobil... kul va ?
aja nu måste jag sluta med mitt caps lagg...
... nu har jag typ skrivit mer än ni behöver veta kanske skriver mer sääään ...
det ska tydligen vara bättre att göra många små inlägg än att göra en uppsatts som jag tydligen är duktigare på ...
Men aja då får jag väll göra det ... alltså skriva på min uppsatt ... det ska jag göraaaAHH emh ah ....
och kanske lite matte,franska och engelska (se vilken pluggis jag vara)
MEN GUD TRUMPET IMORRON ? NU GÅR JAG !!
2011-09-19 @ 17:14:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com